مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برپایی نمایشگاه آثار دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در محل کتابخانه وزیری یزد ، وابسته به آستان قدس رضوی خبرداد.

بهرام عبدالحسینی طی بازدیدی از کتابخانه وزیری و گفتگو با رئیس آن کتابخانه بیان کرد : با توجه به قرار گرفتن این مجموعه در بافت تاریخی شهر بنا داریم نمایشگاه آثاردهمین دوره را در محل کتابخانه وزیری برپا نماییم.
وی گفت: فضاهای نمایشگاهی کتابخانه وزیری با توجه به حضور وسیع بازدیدکنندگان بافت سنتی - مذهبی وهمجواری با مسجد جامع کبیر یزد منحصر به فرد است و می تواند علاقه مندان زیادی را به خود جذب نماید و مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه جشنواره امسال باشد .
محمد رضا انتظاری رییس کتابخانه وزیری یزد در این دیدارآمادگی آن کتابخانه را در خصوص برپایی نمایشگاه آثار دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی اعلام کرد.
وی گفت: این مجموعه مزین به نام آستان قدس رضوی آمادگی دارد در هرچه با شکوه تر برگزار شدن نمایشگاه جشنواره در این محل با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیرخانه جشنواره همکاری نماید.
در پایان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مجموعه کتابخانه وزیری وابسته به آستان قدس رضوی درهمکاری جهت برپایی نمایشگاه آثار دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تشکر و قدردانی نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا